Lucht schieten

De luchtschutters schieten op maandagavond, nieuwe leden en jeugd kunnen dan van 19.00 tot 20.00 uur instructie krijgen, voor leden die niet zo vroeg aanwezig kunnen zijn is het mogelijk om na overleg op andere tijden instructie te krijgen.

Als u de basishouding en schiettechniek kent, kunt u op de andere clubavonden zelfstandig van 20.00 tot 22.30 uur (kantine open tot 23.30 uur) een serie gaan schieten om mee te doen aan het clubkampioenschap. N.a.v. uw scores zal na een seizoen de klasse berekend worden waarin u ingedeeld word, in die klasse zitten dan de overige leden met hetzelfde schietniveau zodat er een spannende onderlinge strijd kan ontstaan. We kennen de volgende klasse indeling: hoofdklasse A, B, C en D, nieuwe leden klasse, veteranen en Jeugd A en Jeugd B klasse.