Accomodatie

De vereniging beschikt over een eigen accommodatie, met een kantine, zithoek en bar. Hier kan men voor het schieten rustig bijpraten met de andere leden. Na het schieten kunt u onder het genot van een drankje de behaalde scores vergelijken met de andere schutters, en even ontspannen aan de biljarttafel of het dartbord.

De schietbanen bevinden zich onder de kantine, als u de trap afloopt komt u langs de telkamer waar de schietkaarten worden uitgereikt en de scores worden bijgehouden. In de speciale schietruimte aangekomen treft u 12 schietbanen, ieder voorzien van een elektronisch kaarttransport systeem. Deze banen kunnen op 10 of 12 meter afgesteld worden.

Avonden

Onze vereniging is twee avonden in de week geopend om in clubverband te schieten. Naast de mogelijkheid om in clubverband zijn er mogelijkheden om (met luchtwapens) zelfstandig te trainen.

Maandag
Lucht Jeugd  19:00 – 20:15